Vad roligt

Att så många saknat mig när jag var borta från bloggen hela dagen igår :)

Men nu ska jag iväg igen.
Jag har bestämt min julklapp till mig själv :D

Vi ska till thailand!
Jag har tröttnat på att vänta och vänta och vänta, nu vill jag dit.
Frågan är bara när?
Jag har fortfarande skit mkt semester kvar att plocka ut så frågan är bara när vi åker och vart?
Eftersom Leo ska med så vore det ju kul att åka runt lite runt stränderna men eftersom vi också ska kolla lite på lägenheter så måste det bli en vecka i bangkok också.

Det betyder att vi måste åka minst 3v enligt mig men J vill inte vara borta för länge.
The more the marrier om man frågar mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0