Vuxenpoäng!

Okej nu har allt gått över, jag har fått mat i magen och hotar inte längre Christian med att hugga honom med gaffeln ;)
Trevlig igen mao.. Typ..


Men jag har nu bestämt mig för att bli vuxen!
Ta körkort och gå en kurs i webbdesign :)
Många vuxenpoäng blir det att lägga till efter det.

Jag kan ju inte ligga efter min lilla lilla bror :p

Surt bara att jag inte kom på lite tidigare att jag ville plugga lite eftersom sista ansökningsdagen för VT redan varit.
Men det går ju alltid att eftersöka som jag gjort nu :)


Så nu hoppas jag att jag kommer in på min flexkurs till 10 jan, sjukt kul att få lära sig nått nytt.

J har ju försökt att lära mig men jag blir ju bara arg eftersom han inte förklarar så man förstår och spårar iväg på tusen andra saker som han först måste lära mig.. Så jag har ju tröttnat innan han ens kommit till saken :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0