It´s all work work

Idag är en bra dag, om man räknar bort den tok kaosiga morgonen med lämningen av Leo på dagis..
Han var skit söt, gosade och lekte hela morgonen, tills vi kom till dagis, försenade, stressade och han vägrar att lämna tillbaka mina nycklar!
Han blev lite lack när jag tog tillbaka dom kan jag ju säga.

På det så brände jag mig som faaan på mitt te så jag fortfarande har ont i tungan :p

Det är tur att man har sjukt nice kollegor!


Jag och Sofia har lagt pussel, löst korsord, diskuterat Gagas köttkläder, och "läst" Kissies blogg aka tittat på hennes tuttbilder..
Det är så det ska vara på jobbet ;)

Sjukt lugnt idag.
Då är det lövly att sitta och höra hennes as shyssta norrlands dialekt en hel dag ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0