It worked ;)

J hade väldigt svårt att säga nej till mig igår.
Succé för nya kläderna mao.. :p

Sovmorgon fick jag imorse också, jag vaknade strax efter 9 och Leo hade inte gått upp!
Sömntutan fick jag verkligen släpa upp, vaknade inte förens jag satte honom upp i sängen ♥
Fick jaga efter hans avdelning eftersom dom sticker ut prick 9.30..

Men men hann till min kokkotant iaf, och för första gången ever så pratade vi bara bra saker!
Hon var stolt och jag mår bra :D
Jag har försökt göra mina läxor och ska fortsätta med det nu tills nästa vecka, mkt dutti har jag iaf varit!
Man måste inte lyckas, bara försöka..


Ikväll ska jag försöka lura hem Wifie till mig men det går inge bra..
Jag har tvingat ut J för att vi skulle ha Star Wars maraton eftersom jag inte sett dom.
Men vi får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0