Lyx!

Efter jobbet var det dags för marknadsundersökningen om Paypal.
Tur att det ligger sjukt nära jobbet eftersom när jag kom upp så fick jag gå igen ;) dom hade bokat in för många på samma dag..
Men det var chill för jag fick mina 400kr ändå :p

Nu har jag städat och fixat i Leos rum, plockat bort fläkten och skruvat upp hans namnskylt.
Hans nya kläder har kommit idag också, shiit vad glad han blev när han såg Blixten mc Queen tröjjan :)
Namnat allt inför dagis har jag också, 48 strumpor bland annat..

Nu har J gjort jordens shysstaste carbonara, lite tapas på det och nu sitter vi och väntar på kolasåsen som tar 4(!)timmar..
Jag vill ha köpt sås men vi får väl se vilket som är bäst ;)

Äntligen så har jag också fått tillbaka mitt älskade telefonnummer!!

Kommentarer
Postat av: Wifie

När jag gör kolasås tar det bara 20min :P

2010-10-06 @ 21:27:55
Postat av: Mamma

Jag ringde igår och nr fanns inte!!!

2010-10-07 @ 09:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0