Mumma..?

Efter att ha somnat på soffan före 21 *host* som värsta pensionären så har jag nu tagit en lång och välbehövd dusch..
Stackars mitt hår säger jag bara :p

På tal om det så var det därför jag kom ett par minuter sent till jobbet imorse, pga håret..
Eller drömmen om mitt hår får jag väl säga..

Klockan ringde mitt i en underbar dröm om mitt underbara hår :p
Så ja det var en dröm, jag hade as långt, skit fint hår med extensions ♥
Jävla klocka och jävla J som fick sig både en smäll och utskällning när han försökte få mig att vakna ;)
Och jävla hår som alltid är värsta kråkboet numera..



J är glad iaf, han fist-fuckade en kyckling till middag, såg fruktansvärt kul ut och kändes som thanks giving/scary movie...

Sjukt gott var det iaf och en liten bild tog han på den i ugnen också för att få skryta lite.

Men faktiskt, hela middagen så kunde jag inte tänka på annat än scary movie :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0