Uppskjutet..

Ja, det blev ingen tatuering för varken mig eller Wifie idag :(
Men imorgon då jävlar!

Nu sitter jag och väntar på att hon ska komma hem så hon kan skicka bilder och så jag kan rita upp hennes som hon får i försenad b-day present av mig imorn ♥

Hittade för övrigt en rolig video från tunnelbanan igår när jag försöker hjälpa henne av med såret ;)


Annars så har jag haft en as bra dag med Leo och Wifie på stan idag!
Det satt verkligen på sin plats efter den här veckan..

Shopping, tacobar och kulturhuset hann vi med efter evighetsresan till Vallentuna :p

Två linnen och en tröja till mig och en hood till J..
Förmodligen så kommer jag ändå att få lämna tillbaka hooden eftersom ingenting duger när han inte fått vara med och välja själv..


Nu; The Mask på femman ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0