Sensation White!

Jag som hade hoppars på en bra och trevlig dag..

Började som vanligt med mitt och J´s morgon bråk som vi alltid har på torsdagar :p
Men sen har det varit bra, bitterfittan på kokkogruppen var bitter som fan som vanligt och pikade mig för att jag kom försent..
What ever på henne.

Nu har jag iaf bokat in visning på "våran" lgh idag och vi ska kolla på våra nya på lör och sön.
På sön blir det också årets sista grillning hemma hos mamma.

Det positiva idag är iaf Sensation White! som jag såååå ska gå på!
Får se om det är några som vill följa med, annars blir det nog bara jag och J.
Men det gör inte mig nått för det kommer bli sjukt awesome ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0