Det är bra med kontakter ;)

Ett samtal ytterligare till 3 och två sekunder senare så var problemet löst..
Man kan nu ringa mitt "vanliga" nummer och komma till min tillfälliga som jag har nu och abonnemanget är uppsagt så jag nu kan portera över det.

Allt gick när jag sa vem jag kände, trots att det inte alls har varit möjligt någon av dom tidigare gångerna som jag ringt ;)
Så imorn ska jag förbi the phone house igen och se till att dom fixar porteringen, för den tänker jag verkligen inte betala för!


Nu börjar planerna inför Halloween också, what to do?

Wifies dräkt måste jag börja sy på nu så fort hon fixat lite tyg, och jag måste bestämma om jag ska ha hennes batwoman eller något annat.
Lutar åt batwoman eftersom jag känner mig väldigt lat just nu :p

Fast något babydoll liknande vore ju nice också..
Nej vi får se, det blir ju antingen en sjuhelvetes halloween eller sensation..
Eller varför inte både och?

Sensation biljetterna måste bokas och betalas asap isf men J är så trög.
Tåget/flyget börjar ju ta slut :S


Men det kommer ju att bli sjukt awesome!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ähh, bättre att gå på Spaderdams PUMAPARTY ist.

Det ska vi göra :-)

Info på hemsidan.

2010-09-23 @ 08:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0