Fett effektiv!

Idag har jag fan varit duktig!
Jag har typ hunnit med allt och lite till..

Åkte förbi jobbet och sålde min älskade iPad.. :(
Skyndade vidare till 3 och lämnade ifrån mig min andra iPhone medans jag skrev i resegaranti för alla taxiresor den sista tiden.

Nu har jag också hunnit till söder, hämtat mina rosa glasögon, varit på bolaget, fixat skalet och köpt present till både Angiie och mig själv ;)

Nu är jag tillbaka på centralen, ska hem och packa ihop det jag och Leo behöver för helgen och sen möta Wifie...
Shit, blir ju typ stressad av att bara skriva om det, att jag sen var smart och tog vinterjacka idag gjorde ju inte saker bättre direkt.
Jag svettas ihjäl!

Äta kom jag på nu att jag glömt..
Börjar snurra lite i bollen ;)

Ledig, yeah right..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0