Fy fan vad jag är snäll idag..

Jag börjar dagen med att leta igenom hela lägenheten eftersom Leo inte hittar sin "brumbrum"..
Efter hundra år så hittar jag motorcykeln och det är frid och fröjd igen, förrutom att jag är sen då ;)

Trots det så väntade jag ändå på Wifie i tunnelbanan och köpte frukost till oss.
Jag gör verkligen allt jag kan för att inte göra en höna av en fjäder idag, eftersom jag glömde mina cigaretter hemma idag igen..

Så humöret är inte på topp idag direkt, men idag ska vi tydligen få veta vart vi ska ha våran kick-off på fredag.
Vi får väl se hur det blir med det ;)


Nu kom också Christian och satte sig här bredvid mig, eftersom Wifie flytt fältet och sitter nu i ett annat rum så är det allt sällskap jag får..
Stackars mig ;)


Kommentarer
Postat av: rebban

jag skulle tippa på att frakten blir på typ 80 kr men kan kolla upp det sen idag mvh rebecka

2010-09-21 @ 09:52:42
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0