Helt sjukt!

Vad jag har ont i ryggen!
Inte bra att sitta på golvet och spela med djuret, tack och lov för att det går att stänga av..
Efter att det har motionerats, tvättats, torkats, blivit gullad med, gjort sina uppdrag, gosat och somnat ;)

Helt sjukt är också vad hungrig jag är, och trött på SL eftersom jag kom 45min sent till dagis. Signalfel as always..
Det var samma sak när J skulle till flempan imorse och när Ramirez skulle till jobbet.. När ska dom lära sig?!

Bara för det ska jag skicka in mina 3 taxi kvitton som jag har liggandes här som dom ska få betala.


Och vart är Wifie? Jag vill ha en till macka, samma som jag fick imorse :p

Me so hungry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0