Helvetes jävla fitt skit!!

Jag hatar försäkringskassan och speciellt den där fittiga jävla kossan jag fick prata med efter 40 minuters telefonkö, som slängde på luren!

JÄLVA HORA!
Det är inte ett dugg jävla konstigt att dom blir mordhotade, hade hon inte slängt på så hade jag gjort det själv!
Nu har hon sänkt mig totalt, nu kommer jag ligga här helt apatisk i soffan för resten av livet typ..

Jobba är bara att glömma nu för det är bland annat deras fel att det är så här nu, fk vägrar att betala ut mina pengar från maj och juni eftersom jobbet inte anmält mig som sjuk utan minuskompade allt ist..
Jag orkar inte mer bara.


Jävla fitta på allt...
Varför är du inte här nu när jag behöver dig..?

Kommentarer
Postat av: B

Shit, förstår din ilska mot de här jävla rövhålen :/ Men låt inte kioskmongot förstöra din dag! Be happy <3

2010-09-23 @ 10:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0