I like ♥

Färg färg färg är det jag vill ha just nu känner jag, kvinnligt och glatt!
Men det kostar ju tyvärr att vara fin ;)


Så mkt som jag vill göra nu, man kan ju tyvärr inte göra allt men jag funderar på att köpa hem en egen tatueringsmaskin.


Eller låna någon av dom 3 som Max har hemma och köra lite svarta saker på mig själv iaf..
Färg känner jag mig inte så jätte skillad på än så det får nån som kan det göra.



Måste rita lite på Wifies tatuering som jag har lovat henne på fyllan och villan :p



Kanske ska jag bli en sånn där kawaiitjej på heltid?
Dom är ju så sjukt söta hela tiden!



Kvinnligt och gulligt♥





































                                                      ♥ Min favorit ------->



























Kommentarer
Postat av: Mamma

Öhh vem fan vill ha cupcakes på kroppen när man blir äldre och själv mest liknar en cupcake där fyllningen hänger ut över kanten.....

2010-09-08 @ 13:42:36
Postat av: Angiie

Kolla med Jennifer, hon tar bara 800 för små saker (det inkluderar nog cupcakes) och 1500/per sittning för större grejjer, hon är DUKTIG på cupcakes dessutom!



Man har ju tatueringar där man kan dölja dom, då slipper man gå runt och visa cupcakesen sen när man blir gammal och grå =)



Man lever nu, inte sen =)

2010-09-08 @ 20:42:40
URL: http://www.angiies.com
Postat av: Anonym

sv: det är stretch i resårerna vid ärm sluten och längst ner vid midjan :)

2010-09-09 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0