Jävla dagis..

Här sitter man sjuk som ett as fortfarande, lyckas ändå släpa mig iväg till DBT´n och får sitta där i ett hörn och skämmas för att ingen vill bli smittad.


Då ringer Leos förskola, efter att han hunnit vara där i 45min och säger att han är för trött/gnällig för att dom ska orka ha honom där..

Trösta honom då?!
Nej jag måste komma och hämta honom direkt..
Åker dit och han är hur glad och nöjd som helst!

Förutom när jag kom och skulle ta honom därifrån, han blev skit sur och vägrade klä på sig och bara skrek.
Han ville ju få vara kvar och leka med sina kompisar :(

Well well nu är vi hemma iaf, har ätit lunch och sen så däckade han i mitt knä, söto ♥
En trött söto, med en trött och sjuk mamma..

Då kom jag på, han vaknade halv 6 så det kanske inte var så konstigt att han var tjurig, idiot jävlarna till grannar gick nämligen upp då och började bråka..
As always!

Bajs på dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0