Låång dag..

Och än är den inte slut..
Nu är det dags att hämta Leo och sen hem och äta och leka lite, jag tänkte åka och simma ikväll men J säger att jag Måste köpa nått som jag trivs i innan :D

Det är inte ofta han säger så, men innan han upptäcker sitt misstag så ska jag köpa en sjukt snygg baddräkt från change om den fortfarande finns kvar..
Inte för att jag är så sugen på att handla därifrån direkt men ändå :p
Den är verkligen sjukt snygg!

Ska nog passa på att lägga i lite ny färg i håret också, ser ju typ orange ut nu..
Måste ju vara fin på lördag när jag inte har en aning om vad som händer, jävla Erika och Wifie som ska vara så jävla bra på att hålla hemlisar!

Någon som vet vart man hamnar om man åker sj tåg i två timmar och behöver varma kläder och oömma skor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0