Lung och fin..

Äntligen så har jag lugnat ner mig, igen..
Diskat, lagat mat och gjort paj med killarna ♥

Nu försöker J lära mig att spela Battlefield men det går inge vidare.
Har skitsvårt för spel som har "dubbelkontroll" alltså både gå och sikta...
Men några minturer överlever jag iaf :D

Nu börjar pajen lukta gott så jag ska blanda ihop lite blekmedel och göra slingor. Eller ja, J ska göra slingor på mig.
Jag och Leo var förresten duktiga och handlade efter dagis, trots att skrutten hade somnat när jag kom och hämtade honom..

Sen så lekte vi lite snabbt med alla löven på marken.
Så ja okej Wifie, det är väl inte dina ögon det är fel på, löven har faktiskt gulnat :p

Leo tyckte det var sjukt kul när alla löv regnade ner på honom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0