Mot alla odds

Så tog jag mig ur sängen idag, försent men ändå..
Somnade tidigt på soffan och fick J att dricka upp allt vin själv ;)

Idag är det första september vilket betyder att det är ok att ha jacka på sig igen och det behövs verkligen nu när det är så sjukt jävla kallt..
Men september som också skulle betyda min nystart känns inte så lockande längre.. Undrar varför..?

Det kommer bara ni med inlogg till den låsta få veta..
Än så länge är det bara J och Wifie som fått lyssna på mitt hysteriska jag igår.
Stackars dom, domfår stå ut med mkt när det kommer till mig.

Nej nu ska jag sitta här och se sur och förstörd ut..

Några ljuspunkter i veckan har jag iaf men eftersom det mesta suger pung just nu så vet jag inte om det kommer väga upp faktiskt..
Som jag sa till Wifie igår, om det här inte löser sig så sticker jag..

Då kommer ni få läsa blogginlägg från en beach lååångt härifrån!
Nu, jobb.. Later?

Kommentarer
Postat av: Mamma

September är inte riktigt höst än och kan vara soligt, fint och underbart som idag :-)



Sticka från eländet hjälper inte.

Det finns kvar när man kommer tillbaks igen :-(

2010-09-01 @ 09:41:59
Postat av: Angiie

Jag behöver nog inlogg igen.. hahaha :D

2010-09-01 @ 11:28:51
URL: http://www.angiies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0