My best friend..

Nehe, ta lite vin sa J innan jag skickade honom till sängen igår och sen imorse så blir han sur för att jag legat hela natten i soffan och klunkat direkt ur flaskan :p

Vafan jag grunkade ju lixom!

Klart man får dricka ur flaskan då..?
Det är väl inte mitt fel att han köper dyra viner, vin som vin..

Jag kommer göra samma sak ikväll fast med mina cider ist.
J ska ut så det blir grunka i min ensamhet igen..
Fast nu är det jobb, och traderande ♥

Leo ska få begagnad overall i år eftersom han grisar ner sig så jävligt.
Känns onödigt att lägga 1000kr styck på en nya overaller bara för att han ska matcha J´s och mina vinterkläder..:p
Det kan man ju faktiskt göra om man köper begagnat också har jag kommit på. ^^
Ljushuvud eller hur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0