Mys kväll ♥

Med gratis bio ihop med Erika och hennes kusin, Wifie bangade.
Superwoman my ass ;)

Men shit vad bitter jag blev när jag kom in i salongen och kom på att det inte fanns någon mottagning så jag inte kunde blogga :p
Vi såg iaf "Going the distance" och den var sjukt kul, jag som oftast bara sitter tyst på bion asgarvade flera ggr.

Nu ska jag sova så jag kanske får ut liiite av min "lediga" dag imorn.
Känner mig inte ett dugg ledig eftersom jag har hundra saker att göra och jag vet att jag inte kommer hinna med ens hälften.

Men så är det att vara poppis ;)

Får inte glömma att köpa en present till Angiie heller, men jag vet redan vad hon ska få.
Hinner nog ta det när jag hämtar ut mina nya nerdies i stan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0