Nya Leo böcker :)

Äntligen så fick bokus in "Leo ska sova" som har varit den enda i Leo serien som vi saknat!
När jag klickade hem den så såg jag också att det kommit två nya till; "Leos napp" & "Leo på pottan" :D

Leo på pottan var tyvärr slut, den som hade passat så bra nu när han vill sitta på pottan och läsa..
Men dom andra två köpte jag iaf, så nu har vi 9 av dom 10 Leo böcker som finns ;)

Tycker det är kul att det är böcker som handlar om "honom", han tycker det är kul läsa dom själv.
Iaf dom som är i kartong, dom andra läser vi, annars är det inga sidor kvar ;)

Att han ser ut som Leo i böckerna också gör det bara ännu roligare ♥

Så nu har jag varit duktig och betalat det och allt jag klickade hem på tradera i min feberyra..
Men det ser ut att ha blivit ganska bra köp ändå.
Mååånga jeans som ser exakt ut som J´s, jag tycker dom är gulliga när dom ser lika ut men J vill inte se ut som en bebis!
Det gör han iof inte utan det är ju Leo som ser stor ut.
Men men, söta är dom ändå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0