Pirr pirr

Så känns det i min mage just nu, det pirrar som faan..
Vad ska Wifie utsätta mig för imorn?!

Jag har vänt och vridit på allt och alla men jag har inte fått fram någonting..
Nervööööös deluxe!

Bara för det så råkade jag gå in på h&m..
Det blev en ny keps, tshirt och väst till Leo och hårfärg, fransar och läppglans till mig ;)

Jag tror att Leo kommer bli sjukt ball i sin väst!

Men jag skyller på Wifie, jag är nervös = jag shoppar :p
Nu ska jag slänga i mig lite mat, medicin och åka in till stan.

Fika med Milla söten står på tur eftersom jag inte hittade nått att bada i så jag skiter i badet idag igen..
Finns ju inte en enda överdel som passar mina tuttar :(
Får se om jag hittar nått i stan men det är tveksamt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0