Pretty Wild

Även om jag typ är död så lagade jag dagens middag.
Helt otroligt..
Jag har för första gången ever gjort korvstroganoff, och den var godare än J's ;)

Sen har jag bara legat död i soffan, tittat på Pretty Wild på tv3play, min nya drog!
Sjukt kul, nu har jag också läst på om Alexis Neiers, Tess Taylor och Gabby Neiers, men speciellt om "Burglar Bunch" som Alexis tydligen var med i..
Sjuuuukt kul!


Måste ses!
Sjukt fina tatueringar dom har också, så dom har jag också googlat nu.
Jag känner att det är dags nu, pappa skulle ha pröjsat min för 3 år sen nu och nu har jag tröttnat..
Kommer nog boka en tid i veckan, trots att J kommer gnälla som en liten tjej :p

Men vad ska man göra först, eller ska man fuska lite och göra flera sammtidigt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0