Rätt och fel..?

Nu är ju jag fullt medveten om att jag är kokko, speciellt efter dagens DBT..
Jag tycker att jag har rätt!


När jag cyklar till tunnelbanan på morgonen, eller vart som hellst för den delen så är det en bred väg som är delad i 2..
En sida är för dom som cyklar (den med en cykel på) och en för gående (den med en gående gubbe på) ska det då vara så jävla svårt att gå på gångbanan och inte i cykelvägen?!

Jag tycker att det är min fulla rätt som cyklist att köra rakt in i packet!
Det tyckte inte alla andra ;)
Men det är väl fan inte mer än rätt?!
Går dom i vägen så får dom skylla sig själva..
Om jag traskar runt på motorvägen så riskerar jag att bli påkörd.
Det kan nästan Leo räkna ut själv!

Det samma gäller väl fan om man går i cykelbanan!
Skithuvven är vad dom är.

Gå på din jävla sida..
Kokkogruppen undrade lite vad jag fick ut av det, om något blir bättre av att jag kör in i folk och ja, det tycker jag faktiskt.

  • En eller kanske två personer lär sig vart man ska gå
  • Jag får min dagliga dos av skadeglädje
  • Rätt ska vara rätt!
  • Det är kul att se deras sjukt chockade min när dom är helt nyvakna ;)
  • Ett bra sätt att avreagera sig på, få ut lite av frustrationen

Vad tycker du?
Är det bara jag som är mongo eller?!


Kommentarer
Postat av: Angiie

Då är jag också kokko, man går INTE på cykelsidan, för cyklister är galna... eehm... okej, detta bevisade precis att du är kokko... men iaf!



Man går ju inte på den sidan, då man har en EGEN... Då får man skylla sig själv!

2010-09-16 @ 19:00:34
URL: http://www.angiies.com
Postat av: Angiie

För övrigt, så får man visst böter, cykel räknas som fordon! Säger micke iaf =) han tyckte du var galen :P

2010-09-16 @ 19:02:03
URL: http://www.angiies.com
Postat av: B

Haha! Klart man kör in i fanskapen som inte håller sig på sin sida ;P Yo go girl!

2010-09-16 @ 20:28:46
Postat av: Tessan

Du har så rätt så kokkotjej ;D Rätt ska vara rätt ju, annars får man skylla sig själv!

2010-09-16 @ 21:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0