Så jävla trött nu..

På att vara sjuk, J vägrar att kramas för att jag hostar på honom och han bara gnäller om hur sjuk han känner sig när jag kommer nära och slemmar på honom :(
Inte alls en tanke på hur sjuk jag faktiskt är då?!
Så jag får väl sitta här ensam och tycka synd om mig själv..

Tradera är min bästa vän nu igen.
Nu är det Leo som ska få kläder igen, trots att säljes högen bara växer och växer..
Men imorn så ska jag faktiskt försöka fota och lägga upp en hel del av det som ligger här.
Det tar för mkt plats och Leo bara river runt bland det hela tiden..

Någon som kan påminna mig imorn eftersom jag feberyrar som vanligt :p

Lägenhetsbytet verkar förövrigt gå huuuur bra som helst!
As många som är intresserade, Lövly

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

SVAR: hehe ja de ska jag också göra, om dom nu kommer in igen.. händer inte mycket, väntar på idol röstningen ;p dudå?

2010-09-28 @ 21:29:51
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0