Seriöst CSN?!

Shit, hur fan kan man ta ut en påminnelse avgift på 200 spänn?!
Jag har för första gången ever helt missat en betalning och för det så ska jag straffas med tvåhundrajävlariksdaler!
Och folk som gnäller på oss när dom får en påminnelse på 50kr..

Jäkla Leo eftersom det är han som snott fakturan och knoglat ihop den någonstans :p

Jävla 3 har skickat en faktura nu också på 898kr, hur det nu är möjligt eftersom jag hade ett 399kr abb..
Och enda sättet för mig att se vad fakturan är på är om jag loggar in på mitt tre, med lösenordet dom skickar till min mobil, som Dom har haft i 3veckor nu..

Nej idag blev en dyr dag, och en otrevlig en för personen som svarar hos 3 snart.. ;)
Nu sitter jag och lägger in månadens alla fakturor direkt så det är klart sen.


Still waiting på att 3 ska svara, efter 25mins kö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0