Ska jag aldrig bli frisk?!

Helt sjukt, vad länge jag sovit nu!
Var uppe på morgonen med Leo, tittade på Bolibompa och klädde på honom inför dagis, men när killarna gick så gick jag och la mig i sängen en stund.
Tanken var att jag skulle vila en liten stund bara..

Nu ringer J och väcker mig :p

Jag är helt slut!
Hungrig som satan, men kan inte äta nått med den här jävla halsen..
Igår fick jag i mig 2dl varmakoppen.
Idag är den goda slut så jag vet inte vad jag ska få i mig som inte river sönder hela mig.

Jag ligger nog kvar här ett tag till, det var mysigt förrutom solen som sticker mig i ögonen ;)

Visste ni förresten att det är Puss-dagen idag?
Suger för mig eftersom ingen vill pussas med nån som hostar som jag :(

Kommentarer
Postat av: Przemek

du får en puss av mig. fast du är hostig. det är juh ändå pussdagen =) p&k

2010-09-29 @ 18:29:00
URL: http://glitterkuk.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0