Sometimes its good to be me..

Iaf när jag inte ens behöver gå på alla galor och premiärer utan får goodiebags hemskickade till mig direkt ;)

Lövly, frågan är bara vad den innehåller :p
Men det lär jag väl märka snart..

Funderar på om jag är redo för att dra igång Gizzylicious-livet igen eller om jag ska vänta lite till..
Får ju fortfarande alla inbjudningarna men det är ju inge kul när man inte känner alla nattclubscheferna längre, måste dom byta hela tiden?!

Blööh nu känner jag mig gammal, det är ju bara småskitar ute numera :p
Nej en ny club kanske, för oss från det gamla gemet..

Memetic GEM, vad hände med honom tex? ;)
Nej nästa helg blir det en girls night tror jag, om jag inte ska spara mig till Sensation i danmark..
Fast det är trots allt sjukt lång tid dit..

Jag får trycka i mig mitt godis och pressa J på hemlisen ikväll och begrunda mina synder, kanske vaknar jag upp lite klokare imorn?

Man kan ju alltid hoppas :p

Kommentarer
Postat av: Angiie

Du får väl börja hänga med mig :P hahhaa.. fast jag känner bara hasse, andreas och david.. kanske inte så himla special :P hahah :D (alltså, 360, ett ställe/oförutsägbar och PURE)

2010-09-13 @ 08:37:53
URL: http://www.angiies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0