Blääh

Ursch jag har verkligen ingen lust med nånting..
Får aldrig min jävla iPad av jobbet heller som jag skulle fått för 4mån sen. :(

Den hade ju verkligen varit bra nu när jag behöver pengar..

Dagen har iaf flytit på bra idag, trots allt.
Trots att Wifie har gått över till "the darkside" som iof är rummet med fönster, men ändå ;)

Får se hur det blir nu till helgen, J vill ha lite "mantime" med Frepp, dom ska fiska och tälta!
Fine by me, jag tänker defenitivt inte sitta ute i skogen och häcka, men eftersom jag ska hjälpa Wifie att flytta på lördag och Angiie också fyller år, jag ska också jobba på söndag så jag har fullt upp.
Dom tänkte åka fre-sön så får han själv fixa barnvakt..

Speciellt eftersom det är jag som Alltid får lösa det annars..

Kommentarer
Postat av: Wifie

Come join the dark side, we have cookies ;)

2010-09-01 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0