Idag är det höst ♥

Fast en skön sånn för en gångs skull, inte alls kallt för en gångs skull.
Så nu får man passa på att köra shorts och tröjja medans man fortfarande kan!

Synd bara att det är lite för varmt fortfarande för att ha UGGs, sen blir man ju sjukt blöt om fötterna nu när det ska regna och hålla på..
Men fint är det ändå ;)

Hoppas bara att det slutat regna när jag slutat någon gång ikväll.
Undrar när man får sluta idag. Har schema till 20,15 men med den här hysteriska kön så blir det nog beordrad övertid :(

Jag som vill hem och leka med min nya Mentometer:app helt underbar, jag har alltid velat ha en sånn!
Ni vet i parlamentet när man ska plocka fram sina mentometrar och rösta, tv4 har gjort en sånn app så när man kollar på 4an så ber dom en att gå in och rösta då och då.
SJUKT KUL :D


Det här är iaf mitt höstiga jag idag ;)

En liten glimt av mitt lite lite mörkare hår får ni också ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Angiies@soclog

Jamen precis! Fast som sagt, bööööter :P

2010-09-16 @ 20:37:35
URL: http://Angiies.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0