Jag är båring..

Ok nu har jag varit as bååring tillräckligt länge.
Men jag är helt uppe i varv, jag vill se lägenheten, börja packa, planera och starta om!
Nystart nr 1350092..

Nu är jag också as nojjig inför lördag.
Wifie kom precis och sa att hon kommer till mig kl 9 på lördag morgon, då ska jag vara påklädd och redo för att gå, men först så kastar hon ut mig och ska packa ihop lite saker till mig :S
Vad ska vi göra?!


Jag hoppas på att dom tar mig långt bort till någon awsome tatuerare som ger mig allt jag vill ha ;)
Men det kan jag nog glömma.
Jag har dock kommit på att jag vill ha en cupcake, en Riktigt färgglad och sööööt ^^
Den har ju tyvärr prio.. långt ner, eftersom jag har så mkt annat skit som jag också ska göra :p

Först och främst så är det Leo tatueringen på högra armen så jag slipper gå omkring och vara osymetrisk..
Ska faktiskt ringa pappa idag igen så att jag får den nångång.. Skulle ha gjort den för 1½år sen nu..

Min pappa är inte så snabb direkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0