Vad har dom nu hittat på?

På fredag är det "kick off" med jobbet..
Vilket enligt mailet vi fick idag vi måste ha med oss två ombyten?!
En uppsättning med bekväma kläder och en med finkläder..

Först blir det Pizza och dricka, sen en "gullig aktivitet" (?!) och sen ska vi ut..?
Jag gillar inte riktigt sånt, jag vill veta vad som händer, vad jag ska utsättas för och om jag kan ha på mig mina lösögonfransar :p

Sen är frågan om jag ens vill följa med, jag och Wifie har planerat en myskväll och shopping hela dagen efter..
Förmodligen blir det bara pizza, "gullig aktivitet" och sen hem och äta glass med frugan ;)

Jag vet en som annars kommer åka på en fet smäll när jag fått i mig lite att dricka och jag känner att njae inte så bra med tanke på att jag råkat i/startat bråk varenda gång vi varit ute med jobbet.. :p
Men vi får se hur det känns imorn..


Som sagt i want it all, jämt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0