Älska bolagret

Oj vad jag har fyndat idag :)
Vi gick ner till Ringen för att köpa en gul liten pall till Leo, men J gillade den inte, men jag gillade att det var 50% på nästan allt!

Det blev en tavla, en lampa, nytt badrumsskåp, en griffeltavla, en stor ljuslyckta, nya kuddar, skålar, måttsats, hushållspappershållare, ljus mm mm..
Riktigt mycket fint och mer ska jag ner och köpa ;)

Ska köpa en stor vit spegel, nya hyllor till Leo och nån hallmöbel, men vi kan inte samsas om hallmöbeln och det andra måste man köpa i två omgångar för att kunna bära hem.

Igår var jag helt helt slut.
Jag somnade direkt när vi la oss på soffan för lite fredagsmys.
Så det får bli lite mys ikväll ist, efter att vi har satt upp lite lampor och så.

Men nu först så ska vi en sväng till J's mormor och äta mat från den sjukt goda thai restaurangen som ligger där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0