Awesome kväll

Efter en lång dag med nagelfix så blev det lite party igår, nyktert för min del!
Bara för att visa J att jag kan ;)

Fuskade och tog en tequila och en drink men det var gratis så det räknas inte :p
Sjukt kul hade jag iaf, inte varit ute på nån sån riktig girlsnight faktiskt, 8tjejer blev vi!
Har några få bilder, också på mitt fina vågiga hår som fortfarande håller i sig idag :)

Nu har jag gjort ytterligare ett set naglar idag, på Camilla, förlängning med silvertippar blev det. Riktigt fint blev det :)

Bilder och så får ni se ikväll, nu ska vi till stora br i gallerian och hoppas på att dom har nån wallie leksak som Leo tjatat om..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ännu en gång, tusen tack!

2011-04-09 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0