Blinddate VS Muckfest?

Ja, eftersom Leo inte ville sova längre än 30min så är jag fortfarande inte så pigg men det kan vi ignorera som vanligt..

Igår iaf så gick jag på blinddate!
Det var länge sen jag gjorde det faktiskt..
Det var med en tjej, men inte en tjej till mig den här gången ;)

Utan det var pappas tjej som ville träffas och se om jag var helt kokko eftersom hennes dotter ska komma hem till oss och sova över på söndag :)

Sjukt trevligt var det iaf, jag trodde det skulle bli stelt och jobbigt men hon var super mysig och jag gillade henne direkt!
Vi fikade på Mio så Leo fick leka av sig lite innan han somnade och jag shoppade. Ofcourse
Efter det så mötte vi upp pappa som muckade igår ;)
Han fick se hur vi bor och så tog han ett bad med Leo innan vi gick ner på Verona och åt pizza ♥
Så det var hans lilla muckfest mini..

När dom var lämnade vid bussen så fick jag tag på Lotta som satt vid södra station, så jag och Leo gick dit eftersom hon åkte till Canada tidigt imorse :(
Vi tog en halv öl och pratade lite innan det var hejdå..
Vilket vi inte alls sa, utan på återseende ;)

Nu ska Leo få sen lunch eller tidig middag, beroende på hur man ser på det..
Men först så ska allt duplo in på hans rum, han tycker själv att bästa sättet är att lasta Allt duplo på sin nya radiobil och köra den in till rummet.
Problemet nu bara är att han krockar ju hela tiden så det välter och han får börja om efter en halvmeter. ;)
Men han är ganska söt ändå :p


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas han e rädd om den. Det har Emil varit i typ 10-12 år :-)

2011-04-27 @ 16:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0