Dagar som idag

Så önskar jag verkligen att jag hade bil, eller var så tät att en taxi inte skulle svida..

Att åka tunnelbana när det är så här mkt folk suuuger!
Speciellt idag, jag är sen till kokkogruppen som vanligt, idag var det J's fel igen eftersom han stängde av mitt alarm!
Why lixom?!

Sen ser jag också ut som sju svåra år tackvare min jävla allergi som redan börjat.
Nu har jag kommit på varför jag hatar våren!
Att sminka mig dom närmsta månaderna är ju bara att glömma, thank god för mina nya solbrillor säger jag bara!

Inga piller i världen kan få mina ögon och näsa att sluta rinna när det väl har börjat..
Om jag kommit upp i frikortet nu igen som jag gissar att jag har så ska jag gå till Rosenlund imorn och tvinga till mig det starkaste dom har!

Att det sitter en hel jävla lågstadieklass med skitungar bakom mig och skriker gör ju inte saken bättre kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va fan, be de hålla käften :-)

2011-04-07 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0