Fina fina hem

Det börjar bli det iaf :D
Nu har jag fått J att sätta upp alla stänger så jag har satt upp alla gardiner, förrutom i Leos rum eftersom strykjärnet fortfarande är borta!

Jag vägrar sätta upp hans fina molngardiner så skrynkliga som dom är!
Imorn blir det nog en liten sväng till IKEA så jag kan köpa en ny mittbalk till sängen, jag är trött på att sova på golvet nu..
Ringde till deras kundservice idag, som hade en värdelös växel, med värdelösa val, enligt dom så kan man köpa mittbalken löst.

Jag har också byggt ihop nya lampan och möblerat om hallen. :)
Säger som Christian; Fett effektiv.


Nu säger J att jag är mes eftersom jag inte orkar fixa mer, men jag är helt slut idag också.
Så medans J bär ner all skit och kartonger i källaren så passar jag på att visa vad vi hittade i J's mormors kök idag...

En hemmagjord bång!

Kanske inte riktigt det man förväntar sig hemma i köket hos en 74årig gammal tant, eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0