Gaaah jävla skit regler!

Hela min to-do-list är sabbad nu eftersom jag pratat med stockholms stads placeringsenhet angående Leos framtid.
Jävla fitt regler säger jag bara, 3mån garantitid jo visst, den omfattas man inte av om man tackar nej till den enda skitplatsen som dom erbjöd, vilket vi gjorde eftersom den fått pissdåliga betyg på sin egen hemsida..
45% nöjda föräldrar?
Vid 40% så får dom stänga lixom..

Klart jag inte tackade ja till den!
Nej då omfattas man inte av garantin..!

Så det är till hösten, TIDIGAST som han kan få en plats!
Helt mongo..

Så det är bara till att ringa runt och slicka röv hos alla privata i hela stan och hoppas på ett mirakel som inte kommer att ske :(
Jag orkar inte med det här nu också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0