Ganska mysigt ändå..

Ok, jag ger mig!

Det var mysigt ute också, trots att jag var tvungen att ha kläder på mig ;)

Åkte till St Eriksplan för att köpa handtagen, mötte Patrik sjöstjärna på vägen som skulle sitt och supa i vassaparken..

Men Leo han ville inte utan han ville bara ha massa korv.
2st moffade han i sig innan vi tog bussen hem igen :)


Nu väntar vi på att J ska komma hem med vårat nya skrivbord så vi Äntligen kan ställa upp datorn igen!

Lite drygt att vara utan :(


Dagens stora fråga då..
Vad händer imorn?!

Vi är iaf barnlediga!! Woop woop :D
Leo ska till mamma och köra lyftkran och vad vi ska göra här hemma har jag ingen aning om..
Bjuda över lite folk och grilla kanske?
Jag vet inte..

Vad jag vet är att inflyttningsfesten närmar sig, på måndag kommer dom med golvproverna, på tisdag slipar dom parketten och golvet läggs så fort vi bestämt oss! :D

Snart snart snart är allt äntligen klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0