Här var det bilder ;)

Så, nu när Leo sover så passade jag på att ta fram macen som J gömt i garderoben ;)
Vilket betyder att jag fått in lite bilder :)

Så jag tänkte visa lite vad som hänt under helgen..
Jag började ju med att åka till nacka och tatuera mig, satan i gatan vad ont det gjorde :(
Det är inte skönt att göra foten kan jag säga, men fint blir det!



Därefter så hade jag och Leo balkongmys hela dagen och sen så grillade vi på gården och hade lite fredagsmys ♥



Lotta var fortfarande på kryssning på lördagsmorgonen så Torro var med oss, överallt!
Gosigare hund får man leta efter, han ska vara med jämt och alltid ligga i knät och sover med oss i sängen, hur varmt det än blir så vill han bara gosa ♥


Idag så har vi som sagt varit ute hela förmiddagen och sen kom mamma hit med spegeln, hunden och lite annat.
Så vi har varit fett effektiva, möblerat om Leos rum, igen ;) satt upp tavlor och min fina fina spegel ♥

Nu ska vi avsluta kvällen med att titta på talang tydligen och sen en bra film.
Jag har dukat upp med ost, lufttorkad skinka och såna där hårda salta brödpinnegrejjer ;)


= En riktigt awesome helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0