Hiss/Diss?

Jag vet inte, kan man hissa samtidigt som man dissar?
Jag gör ett försök iaf..

Idag kom flera brev som jag väntat på, dels så har jag inte fittcancer, jävligt skönt eftersom jag varit tok nervös inför det svaret!
Sen kom också ett brev från dagiset här nere på gården som vi försökt få men typ gett upp eftersom dom hade 214 barn i kön och var redan överfulla..

Och... dam dam dam, vårat tjat har gett resultat, Leo har fått en plats!

Till det sugiga nu då..
Platsen gäller from 24 augusti, alltså om mer än 4 månader!

Jag är ledsen men så länge klarar inte jag av att gå hemma med Leo så som jag mår nu och speciellt inte eftersom det bara blir värre när jag inte kan gå på mina behandlingar eftersom jag måste vara hemma med honom..
Det är helt, helt omöjligt!

Jag vet inte vad vi ska ta oss till nu, självklart vill jag vara hemma med lillskrutt, men han mår inte bra av att vara hemma med en mamma som inte mår bra.
Han märker det så väl!

Nån som vill sponsra oss med en nanny kanske?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur många ggr ska jag säga det? J får stanna hemma o DU jobba.

Alt 2 Du ber kokkotant ringa några samtal, så ni får förtur pga div anledningar.

2011-04-05 @ 09:19:29
Postat av: Angiie

Har du kollat dagmammor? Borde ju finnas en del i innerstan jue!

2011-04-12 @ 11:12:50
URL: http://www.angiies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0