Igår

Jävla geting jävel, lämna mig ifred!
Är det inte den ena så är det den andra, just nu är det getingen.. Men alltid är det nån/nått som ska störa mig när jag ska blogga!
Inte okej..

Men men, skrutten sover och mannen jobbar då är det klart att jag drar på bikinin och kastar mig ut på balkongen ;)
Måste ju jobba lite på brännan, jag har ju knappt varit ute på hela veckan förutom i måndags hos mamma.

Igår var en händelserik dag, J stannade hemma och plockade bort sin stora garderob som stått i köket och stört mig, och satte upp den fina hyllan vi köpte i helgen :)

Milla kom hit, med öl och cider och drog med mig för att köpa skor, hon blev lite smått trött på mig inne på scorette när jag gick runt där, "dom har jag, och dom och dom och dom här och dom.." ja ni fattar ;)
Hon hittade ett par skitfina tillslut och vi gick hem igen, Milla diskade hela våran bautadisk (tackar massor) och jag städade och dammsög.

Sen var ju tanken att vi skulle på mingel med goodiebags, men smart som jag är så kollade jag inte tiden på inbjudan så vi kom precis när det stängde :(
Verkligen en miss..
Men istället så fjortis fotade vi oss lite i kungsan innan vi åkte mot söder (läs ölen) och hamnade på Hellströms, Allt annat var smock fullt.
Helt sjukt mkt folk ute!

Lite lagom rullande sådär så sprang jag förbi Johanna som satt på medis och fikade med sin vän innan jag gick hem till min surpuppa <3

Fullspäckad dag helt enkelt.. Men underbar ändå :)
Nu ska jag ringa efter mitt jävla golv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0