Kasta köpa ny?

Åkte in till stan iaf, för att köpa en ny jacka till J.
Han brukar inte vilja gå med mig i affärer eftersom det alltid slutar med att jag köper saker och han tröttnar ;)
Han fick sin jacka iaf..

Meeeen eftersom jag är helt värdelös på att fixa saker som gått sönder..

Så behöver jag ju så klart en ny..
Min Fossil klocka som har slut på batterier, min rosa som man måste sätta fast spännet på igen, en annan blå som är repig och massor med andra som jag inte orkat ställa om tiden på..

Så vad gör man?
Jo man köper en ny ;)

Speciellt en turkos som passar sjukt bra till brännan ;)
Men ignorera mina fula naglar, jag får se om jag orkar göra nått åt dom ikväll eller om det får bli till helgen..

Ikväll blir det mousserande och jordgubbar med ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0