Rockborgen

Att Leo skulle få en rockborg var en av nattens snilleblixtar ;)
Så vad har jag i handen nu om inte det coolaste lektältet jag hittat!

Han kommer älska det :) koja, läshörna, surgömma, han kan göra vad han vill där inne.
Förhoppningsvis så kommer han nu låta bli alla filtarna som han vill göra kojjor med ;)
Sen så är det så läskigt litet i sin förpackning så det är supersmidigt att ta med ut i parken nu i sommar.

Nu är det bara Apoteket kvar sen ska jag köra igång min melatonan kur!
Fuck alla på Facebook som suttit och pressat hela dan, vänta ni bara ;)
Jag kommer gå om er :p

Får se om man ska ta en cider i solen innan man går hem till killarna igen, det är ju ändå värsta supervädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0