SomnaiLeossäng AB?

Jag kanske ska byta namn till det?
Seriöst, 3ggr på samma natt?
Men det blir så nu när jag inte orkar tjaffsa eftersom han nu tillfälligt tagit över min roll som Trotsålder AB ;)

O shit vad han kan trotsa!
Han förvandlas till värsta monster ungen på en halv sekund så fort det kommer minsta motstånd..
Men men, tackvare att jag spenderat så mkt tid där inne inatt så har jag fått värsta snilleblixten ang hans rum!

Nu har jag fått ihop alla dom lösa bitarna som fanns.
Så sjukt jävla awesome det kommer bli, ska dela ut lite uppgifter till J så fort han vaknat :p

Nån jäkla wallie leksak hittade vi inte ens på stora br inne i stan, blir till att beställa en på nätet, ihop med lekborgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0