Dagens att göra

Dagens to-do-list är typ 300 mil lång som vanligt!

Diska, tvätta, städa som alla andra dagar så klart men också försöka packa upp dom sista kartongerna som innehåller mina pysselprylar och tyger..
Vart jag ska få plats med allt det däremot är en annan fråga :p


J fick ut torktummlaren igår iaf så det är snart dags att fixa badrummet också, men just nu så står tvättmaskinen mitt på golvet istället ihop med smutstvätt för ett litet land..
Får man bara bort tvättmaskinen och tvätten så går det att ställa in våra stora trådbackar fulla med kläder som vi nu har i sovrummet.

Jag fattar inte, hur kan man ha en sån stor lägenhet men ingen plats?!


Hoppas också att jag hinner med att köpa lite boxar och en rullgardin till Leos rum iaf, inte så kul när det hänger en ful filt framför fönstret, det blir iaf en Tiny busungar, samma som Lina har hemma :p
Mycket att göra som sagt..
Iof så har jag ju hela veckan på mig igentligen eftersom jag inte har något annat planerat på hela veckan ;)


Sist men inte minst så ska jag boosta på förra veckans viktnedgång med att börja käka lite pills idag och betala mitt melatonan så jag får hem det i veckan ^^,

Skinny bitch? Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0