Alla ♥ dag!

I vanliga fall så brukar jag älska alla ♥ dag, men inte i år, inte förra året heller iof.
För både det här och förra året var dagen före operation..

Redan ikväll så måste jag fasta så det blir ingen mysmiddag för mig.
Inget sova ut heller eftersom jag ska åka med första tåget imorn bitti..
Och nu är jag sååååå nervös så jag nästan dör!

Hjärtat klappar och magen gör konstiga saker.
Idag ska jag försöka göra ett ryck i min garderob iaf eftersom J kommer göra det när jag är handikappad annars :p

Får se om jag orkar med nått alla hjärtans pyssel idag också som jag alltid brukar göra.
Eller om det bara blir lite städning och packning..

Men först och främt ska jag och Lotta äta frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0