Älskade lilla skrutt..

Ja så här ser jag och Leo ut just nu..
Känns inte alls kul att Leo har fått det där enorma blåmärket :(
Men han säger att han inte har ont iaf, vilket är mer än vad jag kan säga för mitt svider som bara den..



Jag är iaf själv hemma nu, bror har åkt hem och J ölar i stan.
Och Leo sover sött.

Jag ska väl blänga lite på tv och somna på soffan som vanligt, orkar inte riktigt med datorn idag..
På måndag så är det dagis som får sig en rejäl utskällning, jag ska veta vad som hänt med min lilla älskling!

Kommentarer
Postat av: Mamma

VAD har hänt? Ta reda på det! och hälsa att annars bussar du en arg mormor med sin MC klubb på de jävlarna :-)

2011-02-07 @ 14:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0