And the chaos continues..

Så fort jag har lämnat J själv en stund så blir det katastrof..!
Jag fick i uppgift att åka med Leo till sin farmor och när jag nu kom tillbaka så ser det ut så här..



Inte riktigt som jag lämnade det om man säger så.
Och självklart så gjorde han precis det jag bad honom att inte göra, han tog ner tv´n.
Det betyder att han kan glömma datorn för jag tänker inte bara sitta i soffan och glo när han vill ha den sen. :p

Nu är iaf jag helt död!
Ont har jag fått också eftersom jag tagit i liiite mer än vad jag borde.
Mindre bra men det betyder att jag nu sagt upp mig för kvällen.
Vilket någon går runt och muttrar om här ;)

Men det skiter jag i för nu är det min tur att vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0