Äntligen!

Så kom jag in på det trådlösa, självklart så var det fel användarnamn och lösen..
Tycker dom kunde klämt ur sig det igår!

Nu sitter jag iaf och väntar på min taxi nere i receptionen.
Pratade precis med J som är hemma med en sjuk Leo, vilket inte alls är bra för det betyder att jag inte kan vara hemma ikväll.
Jag får inte bli sjuk nu! Då kan hela korren varit i onödan..

Bajs också.
Nu ska jag sätta mig på ett jävla tåg i 5 timmar..
Det ser jag inte alls fram emot för nu när all morfin börjar släppa så känns det inte så där jävla party direkt.
Ont ont gör det inte än men det dröjjer nog inte allt för länge..

Bjussar på lite bilder från idag iaf :)



Och på min fina utsikt från rummet :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ingen snö?

Å du kan ju se långt...ända till Mariannelund :-)

2011-02-16 @ 10:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0